משיח בפתח

סיגל אהביאל

חברות יקרות!

 

משיח כבר בפתח. אמנם הבהלה מהקורונה גדולה אבל בל לנו להיסחף אחריה אלא להתחזק באמונה שלמה שכל מה שה' עושה, עושה רק עבורינו.

 

כמובן שיש לחשוש ולהישמר מאוד מאוד לנפשותינו. כמו שהרב הינוקא ציין והזכיר לנו שסכנה חמורה מאיסור ולכן חובה עלינו להישמר על נפשותינו.
אבל מאודד חשוב לא לשכוח שכל זה קורה כי מתגלה אור גדול בעולם והגיע שעה מיוחדת של גילוי מלכות ה' (קורונה מלשון כתר) הגדשנו את הסאה עם לקיחת הכתר לעצמנו אז עכשיו הגיעה קריאה חזקה מהשמיים לתת רק לו את הכתר.

כל מה שמבקשים מאיתנו זה להכין כלים קדושים להכיל את אור ה'. כלים של ענווה והכנעה לה'. לדעת שלא אנחנו העיקר אלא הוא, ורק הוא. ובעיקר לנקות את הלב. זה הכלי הגדול ביותר להכלת אור ה'. לראות את הטוב בנו ובאחרים לא לדבר שום רע על אף אדם.

בכל מקרה לא יזיק לנו לנוע פחות ולהיות יותר "בפנים". כשם שמורים לנו חז"ל שבשעת זעם זה הזמן להיכנס לחדרים פנימה (משל לחדרי הלב גם כן) לעשות תשובה לנקות את הלב ולהוריד ראש עד יעבור זעם.

בשם האר"י הקדוש חשוב לזכור שביטחון בה' הוא שמירה גדולה. הוא העצה. הוא הבקשה משמיים בכל עת צרה. לזכור מי המלך. גם שמחה שבלב היא שמירה גדולה.

וכמובן שמה שמעורר ביטחון ושמחה הוא לב נקי מכל מחשבות רעות ורגשות רעים.
אהבת ישראל חשובה מכל. "חבור עצבים אפריים, הנח לו" = גם כשישראל עובדי עבודה זרה אבל חבורים ביחד באהבה, מידת הדין לא יכולה לשרות עליהם.

כופים עלינו מהשמיים התבודדות. התכנסות. אין לאן לברוח. רק להתחבר פנימה ולזכור מה העיקר – אמונה, ביטחון וחיבור אל הטוב המוחלט שבכל אדם.

אין יאוש בעולם כלל. אנחנו בידיים שלו. נבקש רחמי שמיים כי כוח התפילה גדול. נבקש שלא ייפגע אף אדם מישראל. שלא ייפול בדעתו אף אחד מישראל. שנישאר דבוקים בחי החיים בכל מצב ובעיקר זה הזמן להתחנן לרחמי שמיים.

כמובן שלא קשה להבין שה' מרעיד את העולם.. וזה סימן שהוא רוצה משהו… "ועתה ישראל מה ה' אלוקיך מבקש מאיתך, כי אם ליראה אותו.
ובכך בס"ד נעביר את רוע הגזירה ולא ייפגע אף אחד מנשמות עם קודש.

כנסו פנימה. שמחו שיש לנו מלך שמרעיד את העולם כרצונו עד שכל מעצמות העולם רועדים מבריה הכי קטנה בעולמו שיכולה לנצח ענקי עולם בכוח ובשררה. והמלך הזה הוא לא אחר מאשר אבא שלנו. וכל מה שאבא שלנו עושה, עושה רק בשבילנו.

ונזכור את רבי עקיבא שכמעט טבע בים ובכל זאת ניצל ועל כך אמר "כשבא גל נענעתי לו בראשי עד שעבר". הורדתי את הראש. הבנתי שכוחו של מלך העולם גדול ונורא והכנסתי עצמי תחת כנפיו עד יעבור זעם.

בדיוק ראינו בפרשה 'כי תשא' איך משה רבינו מעביר את רוע הגזרה מעל עם ישראל על ידי תפילתו ורחמיו. משה הוא העניו מכל האדם. על ידי ענוותנותו יש בו כוח רוחני לבקש רחמים. לראות את הטוב שבעם ולפוך את מידת הדיו לרחמים. כל זה כדי להזכיר לנו שלא נתייאש מהרחמים גם במצב של זעם חלילה. רק ללמוד ממשה. ולסמוך על כוחם הגדול של רחמי ה' המתעוררים בזכות הצדיקים.

 

גם על אומות העולם נתפלל.. שיעשו תשובה גם הם עד שיכנסו גם הם תחת כנפי השכינה כל אחד לפי יכולתו ובחינתו. ובכך יהיו הכלים שלמים בפנים ומחוץ לקבל אור משיח יתגלה במהרה בקרוב בס"ד..

אז בואו ונקיים בשמחה בהכנעה ובאהבה את דברי הנביא בציטוט חופשי "בוא עמי היכנס חדריך חבי מעט עד יעבור זעם".

 

נתבודד… נתכנס… נתפלל..

נאהב את המשפחה אהבת אמת..

נלמד תורה!!!
באהבה לכולן.. נתפלל ונייחל שיתקבלו תפילותינו

 

מוזמנים לשתף אחרים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מהספריה שלנו:
ice-creams-with-shells-beach
סיגל אהביאל
הקיץ בפתח ועימו 'רעש' רגשי ומחשבתי, שמחות ומפגשים מתוקים שאיתם מגיע גם, כן גם, פיזור יישוב הדעת…
carnival-mask-front-blurred-lights
סיגל אהביאל
לתחפושות בפורים מסר מאוד ברור – העולם הזה הוא תחפושת אחת גדולה! כי כשאנחנו מפנימים שכל העולם…
מחוסר שליטה לאור בהיר
סיגל אהביאל
 על דרך המליצה ניתן לומר שפורים הוא חג השחרור. הכיצד? כי בפורים מתבקש מאיתנו להמציא מתוכנו את…