אור בהיר של חנוכה

סיגל אהביאל

ימי חנוכה הקדושים הספוגים באור הגנוז הינם מתנת חינם מאת השם יתברך. ידוע שביום "זאת חנוכה" נחתם המסע שהחל בראש שהשנה – נחתמת החתימה האחרונה לקראת השנה הבאה עלינו לטובה ולברכה.

 

אחרי שטרחנו להמליך את הבורא בראש השנה הקדוש בכך שהסכמנו להיות בדיוק כפי שהוא ברא אותנו מבלי להדחיק ולהכחיש את המקומות הרוחניים בהם הוא שתל אותנו.

 

ואחרי שניקינו את עצמנו מכל הכתמים ביום כיפור בכך שהאמנו שמה שאנחנו באמת באמת הינו לא פחות מאשר חלק א-לוק ממעל,

 

ואחרי שנכנסנו אל תוך גבולות הקדושה בחג הסוכות בכך שהקפנו את עצמנו בדפנות הסוכה הקדושה וגם שמחנו בחלקנו בתורה בשמחת תורה,

 

עתה הגיעה השעה שבה הקב"ה בכבודו ובעצמו עונה לנו בחמלתו כי רבתה על כל אשר טרחנו להתקרב אליו …. מלך מלכי המלכים שולח לנו מתנה שמימית עם מכתב צמוד –

 

"בני יקירי, הבטתי עליכם מלמעלה וליוויתי את דרככם המופלאה אשר עשיתם כדי להגיע עד אלי. איך הסכמתם לקבל את כל המקומות אליהם שלחתי אתכם ועשיתם תשובה דווקא משם ולא מהדמיונות שלכם.

 

ואיך האמנתם בי ובעצמכם וכיצד חתרתם בלי לאות להיכלל בתוך גבולות הקדושה על כן עתה אני שולח לכם את המתנה היחידה שקיימת בעולם – גילוי אורי! בנרות הללו שאתם מדליקים, אם רק תתבוננו עמוק עמוק תראו את זיו טוהר מלכותי. חייכם יתמלאו באור יקרות של שמחה בעצם קרבתכם אל הוד קדושתי. בני יקירי, הישארו עימי ושמחו במלכותי עד אשר תחתמו ב"זאת חנוכה" לחיים של אור ושמחה ואמונה לנצח נצחים – לאלתר לחיים טובים ולשלום"..

מוזמנים לשתף אחרים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד מהספריה שלנו:
ice-creams-with-shells-beach
סיגל אהביאל
הקיץ בפתח ועימו 'רעש' רגשי ומחשבתי, שמחות ומפגשים מתוקים שאיתם מגיע גם, כן גם, פיזור יישוב הדעת…
carnival-mask-front-blurred-lights
סיגל אהביאל
לתחפושות בפורים מסר מאוד ברור – העולם הזה הוא תחפושת אחת גדולה! כי כשאנחנו מפנימים שכל העולם…
מחוסר שליטה לאור בהיר
סיגל אהביאל
 על דרך המליצה ניתן לומר שפורים הוא חג השחרור. הכיצד? כי בפורים מתבקש מאיתנו להמציא מתוכנו את…